13 Mayıs 2016 Cuma

HOŞ GELDİN BİLGE KAAN



Merhaba,
18 Nisan'da oğlumuz Bilge Kaan doğdu. Zor da olsa normal doğum yaptım, oğlumun da benim de sağlığımız yerinde. 25 gündür dünyaya alışmaya çalışan minnoş bir bebekle tüm günüm geçtiği için blogla ilgilenemiyorum, sizleri ziyaret de edemiyorum. Merak edip mail/mesaj atan arkadaşlara çok teşekkür ederim.
Buraları çok özledim. Bu süreçte sizlerin neler yaptığını çok merak ediyorum.
Yakında görüşmek üzere...

Bilge Kaan'dan size kocaman bir gülüş...



18 yorum:

  1. Maşallah Bilge Kaan.. Doyasıya birlikte vakit geçirin... Sağlıkla büyüsün İnşallah...

    YanıtlaSil
  2. Canımm Billur nasıl diye merak ediyordum baktım yayın açmışsın.
    MAAŞALLAH Rabbim sağlıklı huzurlu,hayırlı evlat olup anne babasıyla el ele aydınlık yarınları olsun inş.Gülümseyerek geldiğin yaşam da sana gülümsesin bebişim.
    Kurban olurum sanaaa nazarlardan uzak ol inş. gıdısından kokla benim için

    YanıtlaSil
  3. Maaşallah nazar değmesin.Sağlıklı mutlu bir hayat sürer inşaallah...

    YanıtlaSil
  4. Maşallah bu güzelliğe:)))
    Geçmiş olsun bu arada.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Billur sizi kutluyor gözünüz aydın olsun diyorum. Bebeğinizi sağlıkla huuzurla büyütün çok güzel günleriniz olsun.
    İkinizi de çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Bilge Kaan, mutlu yarınların olsun.

    YanıtlaSil
  7. Muhteşem bir gülüş :) Sağlıklı, mutlu, huzurlu olsun!

    YanıtlaSil
  8. Allah bağışlasın. Maşallah yavruma. Adıyla sağlıkla yaşasın.

    YanıtlaSil
  9. Hoşgeldin Bilge Kaan Maşallah sana,Kurban olurum ben seni yaradan Allaha.Hep böyle gül,Tebrik ediyor Öpüyorum seni Billur'cum.

    YanıtlaSil
  10. Hoş geldi barış dolu bir dünyada büyüsün şansı güzel olsun...

    YanıtlaSil
  11. Hoş geldin bebek,hoş geldin Bilge Kağan :))) Billur hayırlı uğurlu olsun ,sağlıkla büyütün canım :))En güzeli normal doğum çok iyi yapmışsın aferin sana,ben de iki oğlumu normal doğumla doğurdum, çok da tatlı maşallah,şimdi senin çok tatlı bir heyecanın vardır,yorgunluğun da tabii,ikinizi de çook öpüyorummm

    YanıtlaSil
  12. Hay maşallah. Çok tatlı oğlusun olmuş. Allah analı babalı büyütsün. Doğum sürecinde olduğunu tahmin etmiştim. Normal doğum yapman da çok iyi olmuş daha çabuk toparlaniyor insan. Çok sevindim canım.

    YanıtlaSil
  13. Canım benim, maşallah çok tatlı :) Bilge Kaan'a mutlu yarınlar diliyorum:)

    YanıtlaSil
  14. Billurcum merhaba Bilge Kaanın gaz sorunu için kimyon denedin mi
    Aktarlarda öğütülmemiş kimyon var biraz ondan biraz rezeneden kendine bitki çayı yapsan canım hem sütünü artırır hem bebişin gazına iyi gelir Tuğba kızım doğumdan önce başlamıştı içmeye. sonrasında da devam etti 2 ay kadar.
    erkek bebişlerin kaderi midir nedir hep gazlı oluyor yaramazlar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice hanım, canım, aktardan tohum kimyon ve rezene aldım demleyip içiyorum,her yediğime de ayrıca kimyon atıyorum, doktor damla verdi onu da kullanıyoruz ama erkek bebeklerde daha yoğun oluyormuş gaz, doktorumuz bunu çekmek zorunda dedi, 3 aya kadar devam edebilirmiş, maalesef erkeklerin kaderiymiş. yazık bebişlere..
      çok teşekkürler, sevgiler.. Duru'yu koklayın benim için:)

      Sil
  15. Billurcum merhaba Bilge Kaanın gaz sorunu için kimyon denedin mi
    Aktarlarda öğütülmemiş kimyon var biraz ondan biraz rezeneden kendine bitki çayı yapsan canım hem sütünü artırır hem bebişin gazına iyi gelir Tuğba kızım doğumdan önce başlamıştı içmeye. sonrasında da devam etti 2 ay kadar.
    erkek bebişlerin kaderi midir nedir hep gazlı oluyor yaramazlar:))

    YanıtlaSil
  16. güzel kalpli arkadaşlarım hepinize iyi dilekleriniz, önerileriniz için çok teşekkür ederim :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Sağlıkla,mutlulukla büyüsün inşallah ;))

    YanıtlaSil